درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی

در این سیستم برای هر لت ثابت دو لت متحرک نصب می شود که در آن لت متحرک دوم با نصف سرعت لت متحرک اول حرکت می نماید تا به صورت هماهنگ به روی لت  ثابت قرار گیرد .

 

این نوع سیستم زیبایی و جلوه خاص را نسبت به سیستم های کشویی معمولی دارا می باشد،انتخاب وضعیت های اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع و همچنین با نصب سیستمهای کنترل تردد و یا ریموت کنترل و همچنین برنامه های زمانبندی در بعضی از اپراتورها برای کاربران امکانپذیر می باشد.

 

وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بیندربهای اتوماتیک تلسکوپی و کنترل کننده های هوشمند با قابلیت ضد برخورد، امنیت عابرین را در برابر برخورد احتمالی  تأمین می کنند.

 

درب های اتوماتیک تلسکوپی به این منظور طراحی شده اند که حداکثر عرض بازشو بیشتری را (حدود ۲/۳) ارائه نمایند. انواع این دربهاعبارتند از: دوطرفه ی تلسکوپی و یک طرفه  به چب ویا راست باز شو.عملکرد این سیستم مشابه دربهای کشوئی اسلایدینگ است با این تفاوت که از لحاظ عرض بازشو حدود ۲/۳عرض کل دهانه بازشو مفید می باشد .

 

درب های اتوماتیک معمولا برای بیمارستان ها که برای ورود تخت و یا ویلچر  استفاده میشود و کار برد آن بیشتر برای ورودی های بزرگ میباشد.

 

امروزه درب اتوماتیک تلسکوپی بسیار پر استفاده تر از درب اتوماتیک اسلاید می باشد و دلیل ان هم باز شو بیشتر از درب اتوماتیک اسلاید می باشد ،تقریبا دو سوم از عرض کل دهانه را باز شو می دهد.

 

نحوه کار کرد درب اتوماتیک تلسکوپی به این صورت است که برای هر لت ثابت ۲ لت متحرک نصب می شود و کل دهانه تقسیم بر ۳ میشود و درب اول باسرعت بیشتر نسبت به درب دوم شروع به باز شدن می شود درب دوم با نصف سرعت درب اول باز میشود و هر دو لت متحرک با هم روی لت ثابت قرار میگیرند.

 

این نوع دربها بیشتر در ورودی هایی که نیاز به بازشوی بیشتری می باشد مانند مراکز تجاری و بعضی از اماکن عمومی که در آن واحد نفرات زیادی عبور می کنند، پیشنهاد می گردد.

 

مکانیزم این دربها مانند درب های کشویی به صورت خطی می باشد با این تفاوت که در این دربها چهار لنگه متحرک به صورت تلسکوپی عمل باز شدن را انجام می دهند و این باعث افزایش ۳۰ درصدی بازشو نسبت به مدلهای کشوی دو لنگه می گردد.

 

توسط این سیستم می توان ورودی هایی تا عرض ۶ متر با ⅔ بازشو مفید و ارتفاع ۳ متر ایجاد نمود این دربها به صورت یک طرفه نیز قابل اجرا می باشند. در این دربها استفاده از شیشه های ۱۰ میلیمتر و ۲۰ میلیمتر امکانپذیر می باشد.

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید