درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

این سیستم از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی گردیده است که درب  همیشه بسته است در حالی که همیشه باز است با استفاده ار این نوع درب شیشه ای اتوماتیک  ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد از برخورد مستقیم هوای داخل با خارج ساختمان جلوگیری می شود . استفاده از این نوع درب شیشه ای اتوماتک  در مکانی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردعلاوه بر آن یکی از زیباترین و شکیل ترین نوع درب های اتوماتیک می باشد.این نوع درب شیشه ای اتوماتیک دارای ستون منحصر به فرد باشد و از فولاد تشکیل شده است .یک سیستم منسجم دارد و برای درب هایی که قطر بزرگ تری دارند مناسب می باشد.معابر فرار و گریز با عملکرد فوری و بالا سیستم باز شدن د  اتوماتیک  که در مواقع اضطراری به صورت اتوماتیک عمل می کند مناسب هستند .که به لنگه های درب اجازه می دهد که به سمت خارج تاب بخورند و اجازه وارد شدن را بدهند درب های ریولینگ که جزو درب های بسیار شیک ولوکس به حساب می ایند برای مکان های بسیار خاص   .

در با توجه به این موضوع که تولید کننده و فروشنده مستقیم انواع درب های اتوماتیک و دستی شیشه ای در ایران می باشد ، میتواند مشاوری حرفه ایی در زمینه فروش و خرید و نصب ، راه اندازی و… به شما کاربران عزیز کمک بسزایی بکند .

ویژگی های درب گردان

   درب های اتوماتیک گردان معمولا به صورت سه باله یا چهار باله است و مورد مصرف قرار میگیرد ، گونه ی طراحی درب های اتوماتیک گردان به طوری است که درب همیشه به صورت بسته است و با قرار گرفتن فرد در زاویه های دید چشمی و سنسور های الکترونیکی درب اتوماتیک شروع به چرخیدن و باز شدن میکند . از قابلیت های این درب میتوانیم بگوییم که همزمان با حرکت عابر حرکت میکند و با توقف عابر در حال تردد از این درب ، درب های اتوماتیک شیشه ای گردان از حرکت می ایستد

درب اتوماتیک گردان که معمولاً به صورت سه باله و چهار باله مورد استفاده قرار میگیرد و به گونه ای طراحی گردیده است که درب همیشه بسته است با قرار گرفتن فرد در زاویه دید چشم الکترونیکی شروع به چرخیدن می نماید همزمان با حرکت عابر می چرخد و با مکث ایشان متوقف می شود.

   با وجود قدرت زیاد موتور دستگاه سیستم از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است که این امر توسط سنسورهایی که در لت های ثابت و متحرک و سقف نصب میگردد تامین می گردد. با استفاده از این درب اتوماتیک گردان ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد از برخورد جلوگیری می شود . استفاده از این نوع درب برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد و علاوه بر آن زیباترین و شیکترین نوع درب های اتوماتیک می باشد.

قیمت درب اتوماتیک گردان

قیمت درب اتوماتیک گردان نسبت به درب های معمول و سنتی که در بازار و منازل استفاده میشود و همچنین با توجه به امنیت قوی و خوبی که دارد ، قیمت نسبتا مناسبی دارد که این امر باعث شده است تا درب اتوماتیک گردان بیشتر نظر خریداران را به خود جلب نماید. برای دیدن قیمت درب اتوماتیک گردان میتوانید به بالای این صفحه مراجعه نمایید .

انواع مختلفی از درب اتوماتیک گردان

   ساده ترین آن ها می تواند با سه لت گردان ساخته شود. طرز عمل آن بدین صورت است که رادار های حرکتی نصب شده بر روی طاقه های بالایی هر یک از لت ها نزدیک شدن اشخاص به درب را تشخیص می دهد و پیام لازم را به موتور سیستم مخابره می کند تا درب را بچرخاند.

نوع دیگری می تواند با آرایش فضایی ۳ یا ۴ لت ساخته شود به طوری که یک هسته مرکزی شیشه ای به صورت یک ویترین شیشه ای در مرکز لت ها قرار داده شود این مدل ویترین دار می تواند یک موضوع یا هر چیزی که شما بخواهید در معرض نمایش عموم قرار دهد.این ویترین می تواند برای تبلیغات آگهی دادن و نمایاندن اهداف و نیات خاص بسته و به خواست شما مورد استفاده قرار گیرد.

درب شیشه ای اتوماتیک   گاهی درب های اتوماتیک گردان می توانند از ترکیب درب های گردان با درب های کشویی ( اسلایدی ) نیز ساخته شوند. بدین ترتیب شما می توانید بین استفاده از درب اتوماتیک گردان یا استفاده از درب کشویی بسته به احتیاجات مربوطه که می تواند تحت شرایط آب و هوای یا شرایط عبور و مرور می باشد حق انتخاب داسته باشید.

درب شیشه ای اتوماتیک    این نوع از درب های اتوماتیک گردان برای جریان ترافیک بالا مانند هتل ها فرودگاه ها، بیمارستان ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای نیز در مکان هایی که چرخ خرید اثاثیه و وسایل بزرگ و یا صندلی چرخ دار استفاده می شود بسیار مناسب می باشد. طراحی منحصر به فرد آن ها بیشترین فضای خالی ممکن در باز شدن درب جهت فرار کردن در موارد اضطراری و یا اجازه عبور وسایل بزرگ مانند تجهیزات و ماشین های شستشو و ماشین ها را نیز فراهم می کند.

انواع درب اتوماتیک گردان

۱ – درب های شیشه ای گردان که با فشار دادن درب به طور دستی حرکت می کنند.

۲ – درب شیشه ای گردان اتوماتیک که وقتی با ملایمت ضربه ای به آن ها وارد شود به طور اتوماتیک شروع به حرکت می کنند.

۳ – درب های شیشه ای گردان تمام اتوماتیک که عملیات آن ها به طور کامل توسط حس گر ها کنترل می گردد و در اثر تشخیص حرکت اشخاص به وسیله حس گر ها به طور اتوماتیک حرکت می کند.

نصب درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان را به روش های مختلفی می توان راه اندازی کرد:

 درب شیشه ای اتوماتیک  به صورت دستی و با اندکی فشار

به صورت نیمه خودکار و با اندکی فشار خودش به صورت اتوماتیک حرکت میکند

به صورت کاملا خودکار که بر اساس حسگرهایی که در آن تعبیه شده است حرکت اشخاص را تشخیص داده و باعث حرکت درب به صورت اتوماتیک میشود .

تکنولوژی ساخت درب اتوماتیک گردان

درب شیشه ای اتوماتیک   مکانیزم عملکرد درب اتوماتیک گردان بر اساس گردش باله های متحرک بر حول محور خود استوار می باشد . و بر اساس بررسی ها یکی موثرترین دربهای در جلو گیری اتلاف مصرف انرژی می باشند . این دربها در نوع سایز بزرگ که شامل ۲باله با یک درب اتوماتیک کشوئی اتوماتیک در داخل آن می باشد , درب های ریولوینگ ۳ باله و ۴ باله قابل عرضه می باشد. نکته جالب در مورد درب اتوماتیک گردان این است که امکان نصب مجموعه موتور و قسمت محرکه در بخش بالایی در شکل عمومی آن و در کف زمین در موارد خاص امکان پذیر می باشد. در مورد سازه این درب ها نیز امکان ارائه سازه تمام شیشه ای یا ترکیب شیشه با آلومینیوم و استیل نیز میسر است.

برای امتیاز دادن کلیک کنید