درب شیشه ای اتوماتیک

درب  شیشه ای اتوماتیک

درب  اتوماتیک شیشه ای لولایی نیز از جمله انواع درب هایی است که برای ورودی های کم عرض که امکان نصب درب اتوماتیک کشویی  وجود ندارد ، توصیه می گردد.

عملکرد ساده و روان وکارایی مناسب، این درب ها را به عنوان گزینه ای مناسب برای ورودی های کم عرض و کم تردد معرفی می نماید .

ویژگی منحصر به فرد این نوع درب های شیشه ای اتوماتیک لولایی این است که در بسیاری از موارد بر روی دربهای موجود به راحتی قابل نصب است و نیز ساخت درب جدید چندان ضرورتی نداد این نوع درب اتوماتیک در مکانهایی که نسبت عرض دهانه نیاز به عرض بازشو بیشتری می باشد، مورد استفاده قرار میگیرد.

درب شیشه ای اتوماتیک فولدینگ

دارای سیستم مکانیکی و الکترونیکی خاصی می باشد که با تقسیم عرض ورودی به چهار قسمت  مساوی بهره برداری بیش از ۹۰ % عرض ورودی را امکان پذیر میسازد.

شایان ذکر است که درب شیشه ای اتوماتیک تاشو در مدت درب اتوماتیک شیشه ای در مدت  زمان حدود ۲ تا ۴ ثانیه باز می شد و سرعت استاندارد آنها یک متر بر ثانیه می باشد.

بنابر این می توان ویژگی های بارز درب شیشه ای اتوماتیک تاشو را به صورت زیر خلاصه نمود: کاهش شعاعی که درب در آن باز و بسته می گردد و عملیات خود را انجام می دهد ،در مقایسه با درب اتوماتیک لولایی معمولی در فضای محدود، سرعت بالا در باز و بسته شدن درب، استفاده در فضاهای محدود و  کمتر.

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید