درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه  ای اتوماتیک

   درب شیشه ای اتوماتیک خروج اضطراری: یک سیستم درب اتوماتیک کشوئی می باشد و تنها تفاوت ان با درب کشویی در این است که در موارد اضطراری می تواند لت های  ثابت و متحرک ان را به صورت لولائی باز کرد  و تمام دهنه  را به صورت عرض بازشو دراختیار کار  فرما  قرار داد.

استفاده از این نوع درب  اتوماتیک برای مجتمع های با حجم بالای جمعیت  که خروج از آنها در مواقع ضروری و در مدت زمان کم بسیار مهم است ضروری می باشد. معابر  و فرار: خروجی های امن .  درب  اتوماتیک در مواقع اضطراری برای فرار از یک ساختمان افراد همیشه باید بتوانند که به فضایی امن و هوای تازه دسترسی داشته باشند .

در این مواقع  ویژه درب  اتوماتیک  وظایف مهمی را  عهده می گیرد. در حالی   که راحتی را در شرایط عادی ارائه می دهند در مواقع ضروری ، درب های اضطراری باید راه فرار قابل دسترسی را در عرض چند ثانیه ایجاد کنند.

بنابراین در مواقع عادی، درب های اتوماتیک  معمولآ قفل نیستند ولی درصورت نیاز به راحتی توسط یک دستگیره باز می شوند.شرکت درب شیشه ای اتوماتیک نوین تکنیکال  راه حلهای استثنایی را در این شرایط ارائه می دهند.

قابلیت انجام چند عملکرد هم زمان همان گونه که از اسمشان  پیداست، درب کشویی چند کاره، چندین عملکرد را با هم انجام می دهد. در مواقع عادی به تمام ملاقات کننده ها و عابرین خوش آمد می گوید. در مواقع اضطراری و یا زمانی که میزان شلوغی بالاست (به طور مثال تایم پایان کلاس های  دانشگاه ها ) عملکرد به موقع آن، راه عبوری قابل اعتماد و سریع را فراهم می نماید . در عین حال لنگه های درب اتوماتیک به طور مجزا می توانند از ورود افراد ناخواسته جلوگیری کنند.

در واقع درب اتوماتیک خروج اضطراری همان درب اتوماتیک اسلایدینگ می باشد که  فقط در مواقع اضطراری (اتش سوزی – زلزله -..) درب  رامی توان به صورت کامل باز نمود و خروج افراد در ساختمان سریع تر صورت گیرد

همان طور که از نامش پیداست درب شیشه ای اتوماتیک خروج اضطراری برای ساختمان هایی که احتمال آتش سوزی و زلزله وجود دارد و تعداد افراد در ساختمان بالاست باید درب خروج اضطراری نصب کرد تا در مواقع مهم بتوان سریع خارج شد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید